Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Αν αγαπάς.......




Λένε : " Αν αγαπάς κάτι άστο να φύγει,αν γυρίσει πίσω είναι δικό σου ,αν όχι τότε δεν ήταν ποτέ"

Μα αν αγαπάω κάτι γιατί να το αφήσω να φύγει? Πειράματα με την αγάπη δεν γίνονται.

Όταν αγαπάς δίνεσαι,θυσιάζεσαι ,το κάνεις χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα .

Αγαπάς ! Στην αγάπη δεν χωράνε λογικές και πρέπει ,δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές επιτυχίας.

Και δεν μιλάμε για τον έρωτα που σε τρελαίνει και σε φτάνει να κάνεις τα πιο ακραία πράγματα.

Μιλάμε για το πιο όμορφο συναίσθημα ,που όταν το μοιράζεις απλόχερα σε γεμίζει ευτυχία ,σιγουριά σου διώχνει τους φόβους, να αισθάνεσαι πλήρης και όχι μισός άνθρωπος.

Υπάρχει η σεβαστή άποψη πως πιο καταπιεστικό πράγμα από την αγάπη δεν υπάρχει.

Ένας φίλος μου μου είπε πως δεν αντέχει τα ατέλειωτα τηλεφωνήματα ,χωρίς να έχει να πει κάτι ουσιώδες.

Αγάπη ναι ,αλλά όχι καταπίεση. Ελευθερία λέει μέσα από τη σχέση.

Εγώ πάλι θεωρώ πως το να δείχνεις πως νοιάζεσαι δεν είναι και το πιο καταπιεστικό πράγμα του κόσμου.

Η αγάπη ίσως να απαιτεί θυσίες ,για τον καθένα μας διαφορετικές.

Μια φίλη μου έχει πει πως για τον αγαπημένο της θα πέθαινε αν χρειαζόταν. Αυτό θεωρεί σαν την απόλυτη απόδειξη αγάπης.

Μπορώ να απαριθμήσω πολλά πράγματα που θα έκανα για να εκφράσω την αγάπη μου. Μια χειρονομία, ένα φιλί στα ξαφνικά,μια αγκαλιά,ένα χάδι, ένα δωράκι ,ένα σημείωμα πως η σκέψη μου πρωί και βράδυ θα είναι σε αυτόν που λατρεύω.

Δεν θέλω λοιπόν να αφήσω αυτό που αγαπώ να φύγει (και δεν αναφέρομαι σε πράγμα).

Το θέλω δίπλα μου ,πλάι μου, να αγαπώ χωρίς όρια ,χωρίς δεσμεύσεις ,χωρίς πιέσεις.

Αν πρέπει να διαλέξεις ποιος πόνος είναι ο καλύτερος ? Του χωρισμού ,του να έχεις δίπλα σου ένα δυστυχισμένο άνθρωπο,ή να κάνεις πίσω μόνο και μόνο για να τον κρατήσεις?

Ίσως θα έπρεπε να δούμε τα πράγματα λίγο πιο ανάλαφρα . Δεν είναι ανάγκη να πονάμε ,υπάρχει πάντα η χρυσή τομή σε όλο αυτό.

Αφήνεις τον εγωισμό στην άκρη και λες στον άλλον τι θες ,τον κάνεις να σε ακούσει,να σου δώσει λίγη σημασία.

Απαιτείς από τους άλλον το 100% των δυνάμεων του,όχι παραπάνω από αυτό που μπορεί να σου δώσει.

Αν το καταφέρεις αυτό ,τότε έχεις μια υγιή σχέση και μία αμοιβαία αγάπη.

Αχ!! τελικά δύσκολο πράγμα η ΑΓΑΠΗ....

Αλλά ποιος ζει χωρίς αυτή?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου