Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Φτου ....ξελευτερία !!!!!!!!!!

Η αποχή από όλα τα κακώς κείμενα της ζωής μας ποτέ δεν έβλαψε .

Κι ενώ ,ξυπνάς με τις καλύτερες διαθέσεις ,απολαμβάνεις τον καφέ και το πρώτο τσιγάρο της ημέρας , λες δεν κάνω και λίγο σέρφ στο νετ?


Τι το ήθελα όμως? Και γιατί να είμαι και τόσο περίεργη ? Μήπως θα μου λυθούν οι απορίες?


Η γλώσσα φοβάμαι μη μου λυθεί και πέσει τόση λογοκρισία όση δεν έκοψε ποτέ το ΕΣΡ από τη “Στιγμή της αλήθειας”.

Έτσι λοιπόν για να μην αρχίσω τα κοσμητικά επίθετα ,προς όλες τις κατευθύνσεις ,αποφάσισα να απέχω από όλους και όλα.

Και τι εννοώ? Θα σας πω αμέσως:


Απέχω από αυτούς που μου χαλάνε τη μέρα με τα "μουτράκια " τους. Ειλικρινά δεν το βρίσκω χαριτωμένο .


Απέχω από όλους εκείνους που το μόνο που έμαθαν είναι πως για να ξεχωρίσουν από το σωρό ,πρέπει να αντιγράφουν. Να αντιγράφουν πρόσωπα,συμπεριφορές ,εκφράσεις ,λόγια και υποσχέσεις.

Κρίμα να μην μπορείς να είσαι αυθεντικός,αληθινός. Και να ζεις πάντα μέσα από άλλους ,σαν παράσιτο ,σαν ένα επικίνδυνο παρασιτικό ζωύφιο. Κάποιος να σας πει πως τα “κακά”αντίγραφα δεν επιζούν για πολύ. Διότι από το τίποτα ,ΤΙΠΟΤΑ δε γεννιέται.


Απέχω συνειδητά πλέον από τα επηρμένα άτομα ,που έχουν πείσει τον εαυτό τους ,(αλλά όχι εμένα) πως είναι στην κέντρο του κόσμου ,χωρίς να ασχολείται όμως κανείς μαζί τους.


Λυπάμαι αλλά η μόνη έπαρση που πραγματικά γουστάρω είναι της ελληνικής σημαίας .ιδιαίτερα σε καμμιά υπερπαραγωγή – διοργάνωση π.χ Ολυμπιακοί Αγώνες. Εκεί ναι ,να συγκινηθώ ,να ανατριχιάσω μόλις παιανίσει ο Εθνικός μας Ύμνος. Χρυσό μετάλλιο έιναι αυτό,υποκλίνομαι για την Ελλάδα ρε γαμώτο.


Απέχω όμως αρκετά ,μη σας πω έτη φωτός μακριά από όλους όσους πρόδωσαν τα αισθήματα μου ,είτε φιλικά ,έιτε κάτι παραπάνω. Από φιλικά. Είναι άσχημο τελικά να εμπιστεύεσαι και να την πατάς. Ακόμα πιο τραγικό να προσαπαθούν να σε αποπροσανατολίσουν από την αλήθεια που σε μερικές περιπτώσεις είναι πιο φανερή και από τον ήλιο.

Όχι !!!!! Δεν θα σας κάνω τη χάρη ,ξανθιά μεν ,χαζή διόλου. Για αυτούς ειδικά δεν θα κάνω καμμία εξαίρεση στην αποχή. Θα είναι παρατεταμένη και αορίστου χρόνου.

Αποχή από μουσικές που μου θυμίζουν πρόσωπα που θα θελα να διαγράψω οριστικά απο το μυαλό μου.


Αποχή από καταστάσεις αρρωστημένες ,αποχή από τα ψέμματα.

Και για να μην μιλήσω όπως θα ήθελα γιατί το μόνο που θα έχω να πω θα είναι ένα ωραιότατο:

Άντε γ.@ μηθείτε ,νούμερα και παράσιτα αυτού του κόσμου,το κόβω εδώ και σας αποχαιρετώ για λίγες μέρες!!!!


Αν καταφέρω να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν ζώα και τους πολύ καλούς τελικά τους αποκαλούν στο τέλος και πολύ μαλάκες ,τότε θα επανέλθω με περισσότερα κέφια.


Εώς τότε ....φτου και ................ΦΕΥΓΩ!!!!!!!!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου