Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Oh! Mr. Darsy...









Δεν είναι που ξεπέρασα τα σαράντα (πατημένα λέμε)  και το μυαλό μου ίπταται σαν αερόστατο. Το είχα από μικρή με το ρομαντισμό , τα φρου φρου κι αρώματα, δαντέλες, κρινολίνα κι αλλαζονικά σερνικά που δεν καταδέχονται ούτε υπό γωνία να σε κοιτάξουν. 
Και δεν έχω καταλήξει αν τη ζημιά την έπαθα με τον κύριο Ντάρσυ τον ίδιο ή τον παράλογα πανέμορφο και τόσο Άγγλο Colin Firth!!! Το αγόρι μου.!!!
Που άλλη έννοια δεν έχω πια , παρά να νυχτώσει , να κλείσω τα φώτα , να βρω αναπαυτική θέση και να  βάλω ξανά και ξανά να τον δω στην οθόνη , να μου μιλάει με άγνωστες λέξεις, όπως : " oh! Mrs Bennett I'm astonished" " you must allow me how ardently admire and love you", κι άλλες τέτοιες εκφράσεις που με τσιγγουνιά κι απέχθεια καταδέχεται να ξεστομίσει.  Παρά το γεγονός  να τον βλέπω να με κοιτάζει και να λιώνουν οι πάγοι στην Ανταρκτική. 
Που κανείς δε συμμερίζεται τον καημό μου , κουνάνε το κεφάλι με συμπόνια , πιστεύοντας πως χρήζω παρακολούθηση. 
Τώρα εδώ που τα μολογάμε ποσώς και με αφορά. 
Μια χαρά έβαλα μπελά μελαχρινό στο κεφάλι μου, ξεσκόνισα κάτι ξεχασμένα αγγλικά από το δοξασμένο '90 , έμαθα ότι οι περπατητοί χοροί στο παρκέ ήταν κορυφαίο γεγονός. Οι μπούκλες στολίζονταν με όμορφες πέρλες, τα φορέματα ακουμπούν στο γυαλισμένο πάτωμα, οι καβαλιέροι δε όσο πιο πλούσιοι τόσο πιο επιθυμητοί και πως το Beveridge's Maggot  ήταν ο σουπεριόρε χορός ζευγαριών.
Έχω δει όλες τις εκδοχές, η ταινία ωχριά μπροστά στη σειρά του BBC, ο Colin Firth είναι αξεπέραστος, τέλεια εναρμονισμένος στο ρόλο , η φωνή του ξεσηκώνει και τη βασίλισσα του πάγου , συνεπώς κι αυτό το καλοκαίρι δεν έχω καμμιά ελπίδα να σοβαρευτώ. Χαλάλι τα ξενύχτια μου κι όλες οι σκέψεις προς αυτόν. Totally adorable...



Να έχετε ένα όμορφο και ερωτικό καλοκαίρι!!!!