Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Τα ήσυχα καλοκαίρια μου....





.... καθαρίζω κουκούτσια από βερίκοκα και ροδάκινα ως εποχιακή εργάτρια εργοστασίου κονσερβοποιίας , συσκευασίας φρούτων!!!
Η ανάρτηση είναι προπέρσινη και δύο χρόνια μετά δεν έχει αλλάξει τίποτα στον καταραμένο τούτο τόπο. Τα πρόσωπα κι οι καταστάσεις είναι αληθινά. Το ένα πρόσωπο δεν ξέρω που βρίσκεται, η υπογράφουσα bien sure εξακολουθεί να βράζει και να καίγεται. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πέμπτη 22 Ιουνίου με τη θερμοκρασία στο κόκκινο..μέσα - έξω

_ " Ειρήνη τον ξέρεις το διάολο?
_ " Κυρα Μαίρη τι να σου πω ,ακουστά τον έχω ,αλλά προσωπικά όχι.
_"Σκέτο Μαίρη ,και μην κοροιδεύεις"
_ ( Την τύχη μου τη μαύρη )
_ "Που λες ο Διάολος βρίσκεται παντού ,στην γεματούλα απέναντι μας που όλο μιλάει και δεν την αφήνει να κλείσει ραντεβού στον ΕΟΠΠΥ για τον άντρα της
_ " Ο διάολος  καβαλίκεψε την Ελένη  κυρά- Μαίρη μου?"
_ " Ναι ναι και σκέτο Μαίρη είπαμε "
(Σκέτο σκέτο ,θα χαλάσουμε τις καρδιές μας?)
_" Ετσι που λες ,βρίσκεται εδώ ,ανάμεσα μας ,στην κοπέλα δίπλα μου που δεν μαθαίνει ελληνικά με τίποτα ..."
( και ρατσιστής ο Διάολος ...μάστα)
" Ναι κυρά Μαίρη μου όμως ,επειδή έχει και ζέστη και ήδη είμαστε ένα βήμα πριν τα καζάνια της κόλασης,μην τον μελετάς και πολύ ,γιατί τον βλέπω να μας παίρνει και να μας σηκώνει"
_ "Α! όχι και ξέρεις γιατί?"
( πέστο μου κι αυτό να πάω να πέσω στο καζάνι με το σιρόπι)
_ " Γιατί τόση ώρα ψέλνω ,δεν με ακούς?"
_ ....
_ " Δεν ακούς που ψέλνω?
_ " Πως να τα ακούσω Μαίρη μου τα χερουβείμ εδώ μέσα με τόση φασαρία ,λυπήσου με και από τη ζέστη και την κούραση ,οι μισές αμαρτίες μου πήραν άφεση "
_" Δε λέω άλλα ,γιατί με ακούς που βράχνιασα? Ε! ο Διάολος το κάνει και αυτό ,θα συνεχίσω να ψέλνω για να μην του κάνω τη χάρη"
Με αυτά τα καταπληκτικά και μια επισήμανση πως τελικά είμαι ακουστικός και όχι οπτικός τύπος ( επίσης είμαι και μια κινούμενη νεκρή εργάτρια) ,μια γρήγορη αστρολογική πρόβλεψη από την εν δυνάμει καλόγρια κυρία Μαίρη ,περνάνε οι μέρες στη δουλειά.
*********************************************************************************


(Αφιερωμένο και βοήθειά μας )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου