Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Στιγμές !!!!!!!






Για όλες αυτές τις στιγμές που λείπεις από κοντά μου....
Για όλα αυτά που σου ζητάω και είναι πολλά .....
Για όλα αυτά που δεν θα μοιραστούμε ΠΟΤΕ...
Για όλα τα χαμόγελα που μου έχεις χαρίσει......
Για όσες μαγικές στιγμές μου χάρισες και για όσες μου υποσχέθηκες...
Για όλα αυτά που δεν θα είμαι ποτέ για σένα ,αλλά θα ήθελα.......
Για όλα αυτά που σου έχω πει και νοιώθω την ανάγκη να στα πω ξανά....
Για όλα αυτά που με κάνουνε να σε λατρεύω σαν το μοναδικό ΘΕΟ μου που δεν θα προδώσω ποτέ!!!




"Είναι κάτι στιγμές,
τρυφερές και λεπτές,
σαν κλωστές τυλιγμένες σ' αδράχτι,
σε γυρνούν απαλά,
σε μεθούν σιωπηρά,
σε γεμίζουν με πείσμα και άχτι...

για όλα αυτά που ζητάς,
για πολλά που πονάς,
για το τίποτε μιας ευτυχίας,
και γυρνάς σαν τρελός,
του καθρέφτη εαυτός,
θύμα-θύτης κακής συγκυρίας.

Πλημμυρίζουν το χθες
μαγεμένες σκιές,
που ξοπίσω μου γράφουν τροχιά,
με κρατούνε θαρρώ
σαν αλήθειες παλιές
σε λαβύρινθο δέσμιο βαθιά.

Είναι κάτι στιγμές,
σα μικρές πινελιές
ζωγραφιάς που δεν έχει τελειώσει,
λείπουν λίγα ακριβά
των χρωμάτων νερά,
για να δώσουν του τόπου τη γνώση.

Για τους κήπους της γης,
για το ροζ της αυγής,
για το κύμα που απόμεινε μόνο,
να χαϊδεύει με αφρούς,
τους πικρούς μας καημούς
και να διώχνει της πίκρας τον πόνο."


Υ.Γ Αφιερωμένο





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου