Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Έρωτας με μαθηματική ακρίβεια

Πέρασα τα μισά χρόνια της ζωής μου και κυρίως τα μαθητικά ,για να μπορέσω να καταλάβω σε τι χρησιμεύουν τα μαθηματικά στην μετέπειτα ζωή μας ,ως ενεργοί πολίτες αυτού του τόπου. Μάθημα -εφιάλτης που όταν έφτανε η ώρα του ,εγώ παρακαλούσα να ανοίξει η γη να με καταπιεί ,μιας και ποτέ δεν ήμουν διαβασμένη!!!!!

Περνώντας τα χρόνια άρχισα να αντιλαμβάνομαι πως τελικά έπρεπε να είχα δώσει περισσότερη σημασία σε εκείνα τα σαρανταπεντάλεπτα βασανιστικά μαθήματα!!!
Όλα βασίζονται στη μαθηματική επιστήμη . Μια ματιά να ρίξουμε γύρω μας μπορούμε εύκολα να το διαπιστώσουμε. Στα φύση,στον άνθρωπο,στα υλικά αγαθά ....ακόμα και στον ΕΡΩΤΑ!!!!!!

Αυτό τον μικρό φτερωτό θεό που μας σημαδεύει με τα βέλη του,εκεί που καθόμαστε αμέριμνοι και ξένοιαστοι. Την στιγμή που δεν φαντάζεσαι πως θα σου συμβεί ποτέ,γιατί έχεις ορκιστεί να μην ερωτευτείς ποτέ ξανά. Και δεν θα το πίστευα αυτό ,γιατί όπως σας είπα δεν μου άρεσαν ποτέ τα μαθηματικά .ώστε να κάτσω να ψάξω την εφαρμογή αυτής της επιστήμης στο πιο αγνό και μαγικό συναίσθημα.

Κατά τύχη όμως "έπεσα" πάνω σε ένα πανέμορφο και άκρως λυρικό κείμενο ή καλύτερα ποίημα ,το οποίο με άφησε άφωνη.

Ας με συγχωρήσει ο δημιουργός του που το χρησιμοποίησα .αλλά πραγματικά αξίζει όλο το θαυμασμό μου .
Και σε αυτόν και στη βασίλισσα των επιστημών!!!






Η αγάπη
και ο Έρωτας
είναι συνάρτηση του δύο
στα μάτια σου ορίζεται
& παίρνει τις τιμές
ελλείψεις και υπερβολές
καμπύλες και ευθείες
γεννιούνται στο πεδίο σου
χαράσσονται οι γραμμές
τέμνονται
ολοκληρώνονται,
οι δύο καρδιές ορκίζονται
Φιλί -φιλί απογειώνονται
η μια στην άλλη δίνονται !


Ένα και ένα
ισοδύναμο τ’ απείρου
η σκέψη μου αγκαλιάζει
τ’ όνειρο σου,
τα χείλη μου τρυγούν
το χνουδωτό
το αρχέγονο φιλί σου,
το ήλεκτρον
& τον μαγνήτη του κορμιού σου.

Αγάπα με και χαμογέλα
την κάθε ώρα,
την κάθε μέρα
είμαι ο δικός σου κύκλος
είσαι δική μου εφαπτομένη
μεγάλε μουΈρωτα!
Μικρή μου αγαπημένη!
Ταυτόσημο τ’ Ονείρου

ο ορισμός τ' Απείρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου