Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Σκληρό πορνό

... ή αλλιώς....


Η εικόνα τα λέει όλα, μετά τα  153   ΝΑΙ ,τουτέστιν μαχαιριές ή βολές κατά ριπάς ή ό,τι  τέλος πάντων αντιλαμβάνεται ο καθένας μας, το συμπέρασμα είναι ένα:

" Πέσε μωρό μου στα τέσσερα ,να γυρίσουμε τη τσόντα για τα επόμενα χρόνια,να μαθαίνουν και οι νεότεροι τι ψηφίζανε οι παλιότεροι" 



Το  κειμενάκι είναι άκρως ενδιαφέρον ,ευγενική χορηγία της τρικυβέρνησης ,αλλά.....

....το βαζάκι  





σας το προσφέρω αφειδώλευτα ,γιατί είμαι στα χάι μου!!!

Στα μικρόφωνα  αγαπημένοι Led Zeppelin και D'yer maker






(Τουλάχιστον ο Robert Plant ακούγεται  ευχαριστημένος...)

18 σχόλια:

  1. τι να το κάνουμε το βαζάκι, αφού τα μέτρα είναι χωρίς σάλιο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ mahlerako μου ,είπα να απαλύνω λίγο το ζόρι,αλλά δεν....
      Είμαστε γεννημένοι για σκληρά πράγματα τελικά.
      Πολλά φιλιά καλό μου .
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το βαζάκι πόσα χέρια πια να αλλάξει, αν και φτηνό ακομα πολλοί δεν έχουν να το πάρουν με αποτέλεσμα ασάλιωτο φιλεναδα το γ@@@@@...άστα...
    Αγαπάμε Led Zeppelin καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Φτηνό ,καλό και αποτελεσματικό. Βέβαια υπάρχει και η παλιά καλή λύση του βούτυρου,αλλά κι αυτό ακρίβυνε.
      Ας αρκεστούμε στα εύηχα αχ αχ αχ του Robert!
      Καλό Σαββατοκύριακο κούκλα .
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. όπως λέει και ο αγαπημένος μάλερ ασάλιωτο θα πάει!!!
    η βαζελίνη αχρείαστη!!!
    καλό σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Σε μερικούς δείχνει να αρέσει (υπουργοί.πρωθυπουργοί κτλ). Εμείς οι υπόλοιποι τι φταίμε??
      Ρητορικό το ερώτημα christinaki μου.
      Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις.
      Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Τι να πω; Έχουμε γίνει "Δύο έργα σεξ, η αίθουσα κλιματίζεται"...
    Παρόλα αυτά, καλό Σαββατοκύριακο!
    Κι ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Έτσι είναι Αθηνούλα μου. Πολύ hardcore κατάσταση γίναμε και δείχνουμε και να τη συνηθίζουμε,δυστυχώς.
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα αγαπημένη .
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το να ζείς μια έντιμη και ηθική ζωή,
    είναι δύσκολο μέσα σε έναν ανέντιμο
    και ανήθικο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Είναι απλώς ακατόρθωτο καλέ μου Protoplaste.
    Καλώς μας ήρθες....ξανά::)
    Καλή σου μέρα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η ποιοτης του λαου απο τους κυβερνωντες αυτον φαινεται...προς τι η διαμαρτυρια αφου με ψηφο βγηκανε οχι με πραξικοπημα....απολαυσις το μουσικο μερος το δε...ιατρικο μαλλον απολαυση για πολλους...αλλιως δεν εξηγειται αυτη η ομαδικη υπνωση...την καλημερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστή η άποψή σου Ανώνυμε!
    Μάλλον δύσπεπτη η κατάσταση και κατ'όπιν εορτής η διαμαρτυρία....αλλά είπαμε : είμαστε λαός με μικρή μνήμη.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε λίγο που λεφτά για βαζελίνη θα λέμε venus μου!!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Supronova καλέ μου ,θα σου χορηγώ εγώ ! Έτσι κι αλλιώς μας την παρέχει σε αφθονία το καλό μου αφεντικό.
      Μη μου στεναχωριέσαι.
      Φιλιά και καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  11. δντ... χάρντ κόρ!!!

    αν και για μερικούς αγάμητους, μάλλον καλό θα κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ria μου πιθανώς και να τους βοηθήσει να "καθαρίσουν" από τη χρόνια αγαμίτιδα,αλλά ..όχι. Δεν θα την πληρώσουμε οι υπόλοιποι ,που δεν φταίμε !
    Καλή σου μέρα κοριτσλαρα μου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. @ Ανεμάκο μου !!!!! Να είσαι καλά ψυχή μου που αν και δεν σε επισκέπτομαι συχνά ,να ξέρεις πως δεν σε ξεχνάω.
      Φιλιά πολλά καλέ μου.

      Διαγραφή