Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Δεν ξέρω πως συμβαίνει....







   
Δεν ξέρω πώς συμβαίνει,
μια σταγονίτσα της να με ξεπλένει,
να παρασέρνει μακριά
τόση βρωμιά.

Δεν ξέρω πώς συμβαίνει,

ν' ακούω τόσα πολλά όταν σωπαίνει,
να νοιώθω τόση απλοχωριά
σε μια αγκαλιά.

Δεν ξέρω πώς συμβαίνει,

μια σπίθα τόση δα να με ζεσταίνει,
να ζω μια ολόκληρη ζωή
κάθε στιγμή.


Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας



 Δεν ξέρω γιατί καμμιά φορά δεν βλέπουμε αυτό που είναι μπροστά μας και παλεύουμε για το άπιαστο.

Ευτυχώς ..!!!
Ποτέ δεν είναι αργά να συμπληρωσεις το παζλ με το σωστό κομμάτι.



 Καλό μήνα αλάνια μου.

18 σχόλια:

  1. Και άντε και το συμπλήρωσες το παζλ. Μετά...?

    Καλημέρα και καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όποιος δεν ξέρει τι να κάνει τ'όνειρό του όταν το βρει
    δεν του αξίζει να ονειρεύεται...


    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έρωτας γαρ, όπως έγραψες κι εσύ στο προηγούμενο ποστ σου...

    Κα(β)λό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανοίγω τη σελίδα και με υποδέχεται το Seven nation army...
    Εδω είμαστε ,λεω.Μια απο τα ίδια και αυτή...

    Εγώ εχω τόσα παζλ μισοτελειωμένα,τα περισσότερα μάλιστα δε τα ξεκίνησα εγω -μου τα "φορτωσαν " με κάποιο τρόπο και δε βλέπω πολύ πιθανό να τα τελειώσω άμεσα...

    Περιμένω πολύ καιρό αυτό το κάτι να έρθει και κατά πως δείχνει θα περιμένω πολύ ακόμα...

    Ας ευχηθουμε καλό μήνα πάραυτα μπας και εισακουστούμε (ψιλόκίτρινο το βλέπω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φταίει αυτή η φύση των ανθρώπων (αυτά που λέγαμε στο blog!)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μετά? Μετά πάμε για ασυγκράτητα πάθη αγαπημένη μου Γαμάει και Δέρνει.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Όταν τα όνειρα πραγματοποιούνται και δεν ξέρουμε πως να τα ζήσουμε ,δεν μας αξίζει η ευτυχία.
    Καλή σου μέρα Ναύτη μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Marco χαχαχα!!!! Όχι μόνο κα(β)λός ,αλλά πολύ κα(β)λύτερος προβλέπεται.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Αγαπημένε Evil τα παζλ υποτίθεται γυμνάζουν το μυαλό. Ενίοτε μας παιδεύουν όταν δεν τα συναρμολογούμε σωστά. Τα αφήνουμε για λίγο στην άκρη και πάλι ασχολιόμαστε όταν τα θυμόμαστε.
    Όλοι περιμένουμε κάτι ,σε άλλους έρχεται νωρίς ,σε άλλους ίσως ποτέ.
    Για σένα ..είπαμε,έχω καλή και θετική διαίσθηση.
    Το ψιλοκίτρινο το βάφουμε σε κόκκινο.
    Μη φοβού .
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Καλό μήνα καλέ μου Σκρουτζάκο.
    Ό,τι καλύτερο κάθε μέρα σου εύχομαι.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ GiGaga μου καμιά φορά σκέφτομαι πως όταν βλέπει το μυαλό ,δεν βλέπουν τα μάτια.
    People are strange καλέ μου ,αλλά έτσι είμαστε όλοι .
    Φιλιά πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσπάθησε να παρατηρείς δίπλα σου, υπάρχουν πολλά πράγματα που αξίζουν!!!!

    Φιλάκιααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλο μηνα που δεν ειπα και καλα κουλουμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Καλέ μου ΄Ανεμε ..ναι ,παρατηρώ με πολύ προσοχή και διαπιστώνω τα καλύτερα.
    Φιλιά πολλά αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Σκρουτζάκο καλή Σαρακοστή και σε σένα.
    Με άφθονο χιόνι, χαμόγελα και πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Skouliki μου αγαπημένο καλή Σαρακοστή σου εύχομαι.
    Welcome back again!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή