Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Μυστικά....


Στη φωτιά που καίει...

Παρέα με τη μοναξιά μου....

Είπα να κάψω τα όνειρά μου .

Και οι σπίθες αλλάξανε μορφή και γίναν νεράιδες .

Στο πλάι μου σταθήκανε κοιτώντας με στα μάτια .

Αναρωτήθηκαν κι αυτές : "Μια ώρα στην αγκαλιά του ή μια ζωή τα λόγια του;
Να χάνεσαι στο βλέμμα του και από τη μέθη των φιλιών του να ζαλίζεσαι ;
Στο ψέμμα να γλυστράς και να μη θες να σηκωθείς ή την αλήθεια να ζητάς και ας πονάει;"


Ευχήθηκα να χιόνιζε ,στα άσπρα να ντυνόταν όλα γύρω.

Νεράιδα ας γινόμουνα μια φορά , στον ύπνο σου να μπω να δω που χάνεσαι τις νύχτες μακρυά μου.

Κι αφού το ψέμμα προτιμώ να ζω εδώ και μήνες ,προτίμησα να κάψω την αλήθεια .

Ο κρύος αέρας που φυσά ας πάρει και τα μυστικά σου.







17 σχόλια:

  1. το μεγαλείο αυτού που αγαπά, να ξέρει και να κάνει πώς δεν ξέρει.. για λίγο ακόμη μαζί, για όσο.. μα πάντα νικά η αλήθεια, έρχεται πάντα η δική της σειρά.
    Καλή σου μέρα Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερωτευόμαστε τις επιθυμίες μας και καταλήγουμε να τραγουδάμε:

    ΠΕΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
    Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
    Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μαργαρίτης

    Στον κόμβο Κηφισίας επάνω σου τρακάρω,
    σε ώρα απελπισίας, Χριστό είδα τον χάρο.
    Χτύπησε καραμπόλα και η δόλια η καρδιά μου,
    τα παίζω όλα για όλα, άναψε την φωτιά μου.

    Πεθαίνω για'σένα και ας είσαι απάτη
    δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη (2)

    Τί να μας πει η φυσική οι νόμοι δεν μετράνε,
    σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε
    Αν είσαι άνθος του κακού δεν ψάχνω αποδείξεις,
    στην αυταπάτη ενός τρελού θα ζω μέχρι να λήξεις.

    Πεθαίνω για'σένα και ας είσαι απάτη
    δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη (2)

    http://www.youtube.com/watch?v=QxxJH8h1YLo

    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ!!!!!!!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!!!!!!!!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΜΑΚΙΑΑΑΑΑ ΕΙΡΗΝΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το αντέξω...
    Καλύτερα κομμάτια, παρά στο ψέμα...
    Καλημέρα από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα κομάτια από το ψέμα.... έρχονται... το ψέμα στον εαυτό μας κυρίως.... και όποιος κατάλαβε...κατάλαβε! αργά ή γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μερικές φορές είμαστε αδύναμοι μπροστά στην αγάπη και προτιμάμε το ψέμα.. για λίγο ακόμα μέσα σε μια φούσκα..παρόλο που η αλήθεια είναι γνωστή.. Όλα είναι επιλογές όμως. Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Margo μου ,τι όμορφο αυτό που έγραψες . Το κρατάω και σου στέλνω ένα μεγάλο μεγάλο φιλί!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένη Crystal:

    "Πεθαίνω για'σένα και ας είσαι απάτη
    δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη"

    Δεν χρειάζεται παραπάνω σχόλιο νομίζω.

    Πολλά φιλιά και άσε την τρελή πραγματικότητα να τρέχει.

    Μια φορά ζούμε κι εσύ το γνωρίζεις καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Artanis καλή μου ,πολλές φορές τα ψέμματα είναι τόσο αληθοφανή που ζούμε μέσα τους χωρίς να το νοιώθουμε.
    Το άσχημο είναι όταν πέφτουν οι μάσκες.
    Εκεί είναι τα δύσκολα.

    Φιλιά από την ηλιόλουστη σήμερα πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συννεφούλα μου γλυκιά έχεις απόλυτο δίκιο.
    Ό,τι μας πληγώνει λιγότερο ,αυτή είναι η αλήθεια.

    Και μη νομίζεις ,ίσως και να μην επιλέξαμε εμείς να ζήσουμε έτσι.

    Φιλιά γλυκά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πες μου ένα ψέμα, ν'αποκοιμηθώ!, τραγουδά ο Βασίλης.

    Ζούμε άραγε όταν κοιμόμαστε;


    Φιλιά ζεστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζούμε Ερωτευμένη μου. Και στα όνειρά μας ζούμε καλύτερα ,γιατί ζούμε αυτό που θέλουμε όπως το θέλουμε.

    Πολλά φιλιά για σένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο κείμενο και με έκανες να ανατριχιάσω...

    Λες το ψέμμα και ο έρωτας να είναι συνώνυμες έννοιες και να μην το έχουμε πάρει πρέφα ακόμη;

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλές φορές είναι επιλογή σου το αν θα μείνεις στο ψέμα ή αν θα περάσεις στην αλήθεια... Άλλες πάλι ζεις στο ψέμα χωρίς να το συνειδητοποιείς, γιατί αυτό που νιώθεις δεν σε αφήνει να το δεις...
    Το θέμα είναι, όταν το αντιληφθείς, να έχεις τη δύναμη να επιλέξεις την αλήθεια.. γιατί το ψέμα κάποτε θα τελειώσει και το μόνο που θα έχει κάνει είναι να σε δηλητηριάσει... Την έχεις όμως;.. όταν εκτός από το ψέμα σε τυφλώνουν και άλλα συναισθήματα;...

    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Raven καλή μου, ο έρωτας και το ψέμμα είναι όπως η τρέλα με τη λογική. Μια λεπτή κλωστούλα τις χωρίζει.
    Σε ευχαριστώ για το συγκινητικό σου σχόλιο.
    Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Unidentified ,ναι, τα δυνατά αισθήματα εμένα προσωπικά δεν με αφήνιυν να δω ξεκάθαρα την αλήθεια. Το να ζω στο ψέμμα ηθελημένα δεν σημαίνει πως έτσι λειτουργώ για καιρό.
    Πιάνω πάτο και σηκώνομαι ξανά και ξανά.
    Όλα είναι επιλογή μας και το ψέμμα και η σκληρή πολλές φορές αλήθεια.

    Φιλιά πολλά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ωραιοι στιχοι.καλως σε βρηκα venus την καλησπερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή