Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

7 και 1 (αντιδραστικά)

Καλημέρα και καλό μήνα αδέρφια μου.
Με κάλεσε το αγαπημένο christinaki  μου να παίξω και να πω εφτά πράγματα που δεν μου αρέσουν.

_ Δεν μου αρέσει να στήνομαι σε ουρές με τις ώρες και τελικά να μην γίνεται η δουλειά μου.
_ Δεν μου αρέσει να με στήνουν στα ραντεβού.
_ Δεν μου αρέσει το σκόρδο ,οι αγγινάρες και οι πατάτες γιαχνί (μπλιαχ)
_ Δεν μου αρέσει η επίδειξη πλούτου από διάφορους κομπλεξικούς .
_ Δεν αντέχω την ειρωνεία και την υπεροψία.
_ Δεν μου αρέσει η έννοια :" μόνο  ο καλός ρουφιάνος επιβιώνει"
_ Δεν μου αρέσει να πονάω ...γενικά και ειδικά.
Αυτά είναι τα εφτά προβλεπόμενα.του παιχνιδιού.Να προσθέσω κι ένα δικό μου τελευταίο που με φτάνει στα όρια νευρικής κρίσης : Δεν μου αρέσει που έχει ακόμη ζέστη!
Έλεος με την επιμήκυνση του φετεινού καλοκαιριού.
Παίζει όποιος θέλει ,όποιος δεν βαριέται και γενικά όποιου του αρέσουν τα παιχνίδια.
                                              

                                               Καλημέρες

13 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. @ christinaki μου να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη μέρα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Άσε βρε να γίνει και καμιά επιμήκυνση της προκοπής!! το έπαιξα και το χάρηκα,συμφωνώ και με τα άλλα 6 σου, γιατί από φαγητά τα τρώω όλα...
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Φούλη μου ξέρεις πόσο σε ζηλεύω όταν βλέπω πόσο γαλάζιο αντικρύζεις εκεί που μένεις. Έτσι,ναι ,θα το ήθελα κι εγώ το καλοκαίρι.
      Καλή σου μέρα ροκού μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Έλα να σε κεράσω πατάτες γιαχνί με αγγινάρες και σκορδαλιά στο ήδη κρύο κονέχτικατ :ppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Αμερικλάνε μανάρι μου γλυκό ,μεγάλο δέλεαρ να στηθώ με τις ώρες στην ουρά για μια βίζα,να ξεπουληθώ κανονικά ώστε να βγάλω εισητήρια για το Κονέχτικατ ,να περάσω ωκεανούς και ηπείρους και να έρθω να φάω από τα μαγικά χεράκια σου το εμετικό αυτό φαγητό!
      Άντε ,επειδή με πέτυχες σε καλή μέρα θα σου φέρω δύο τενεκέδες φέτα ΠΟΠ ,από τον κάμπο.
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  4. @ Αθηνούλα μου κάτι πρέπει να κάνουμε. Προσευχή,λιτανεία ,τάμα ..δεν ξέρω. Να ξυπνήσω αύριο και να έχει μείον,γίνεται;
    Καλημέρα αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. -δε μου αρεσει να πηγαινω στην εφορια και να ειμαι μονος μου...νοιωθω πως ειμαι ο τελευταιος μ.......ας σ αυτο το κοσμο.οποτε μ αρεσει η ουρα...
    -δε μου αρεσει η ρουτινα....
    -δεν αντεχω την "αληθεια"..
    -δε μου αρεσουν τα οσπρια..(εδω κανω επιδειξη πλουτου..)..
    -δε μου αρεσει να μην ποναω(ο γιατρος λεει πως αφου πονας σημαινει πως εισαι ζωντανος)...
    -δε μου αρεσει που ζω στην ελλαδα πλεον..
    -δε μου αρεσει να μη λεω καλημερες σε ανθρωπους που εκτιμω και σεβομαι....(καλημερα λοιπον απο την εξωτικη-λογω ζεστης-πρωτευουσα του καμπου..).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμε γνωστέ και μη εξαιρεταίε :
    _Μου αρέσει να είμαι μόνη μου στην ουρά ,αφού νοιώθω πως χρίζω ειδικής μεταχείρησης κι εξυπηρέτησης.
    _ Μου αρέσει η σιγουριά της ρουτίνας.
    _ Μου αρέσει η αλήθεια σερβιρισμένη όμορφα και όχι γαϊδουρινά.
    _ Τα όσπρια είναι πηγή πρωτεϊνών ,οπότε να τα προτιμάς.
    _ Δεν χρειάζεται ο πόνος για να θεωρείσαι ζωντανός. Αρκεί κι ένα ευχάριστο συναίσθημα.
    _ Μου αρέσει που ζω στην Ελλάδα ,αρκεί αν έλειπαν ορισμένοι Ελληναράδες εθνοσωτήρες.
    _ Δεν πιστέυω στο τελευταίο σου σχόλιο ,αλλά θα σου ευχηθώ ένα όμορφο βράδυ από τον δροσερό πλέον κάμπο.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πως να αντισταθω...καλα ολα τα αλλα αλλα το τελευταιο....ηταν και το μονο αληθινο.αλλα βεβαια η "αληθεια" εχει δυο οψεις παντα...αυτου που τη λεει και αυτου που ως αποδεκτης τη δεχεται η οχι...σαββατιατικη καλημερα και...πιστευε!!!κανει καλο οσο και τα οσπρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 7; Γιατί μόνο 7;
    Αλλά τέλος πάντων, 7: Ποδόσφαιρο, υποκρισία, κιτσαρία, σκουπίδια στη φύση, κάγκουρες, κάπνισμα στο χώρο, καψουρο-τράγουδα/τραγουδιάρηδες. Τα υπόλοιπα τα κάνω γαργάρα για χάρη του παιχνιδιού... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Πέστα Heliotypon,ελεύθερα!!!!!
    Δεν παρεξηγούμε τους ειλικρινείς και αληθινούς ανθρώπους!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή