Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

....Τρία χρόνια μετά.....


Τρία χρόνια πέρασαν από τότε που έγινα μέλος στον blogger ,(καύσωνα είχε και τότε ,μη νομίζετε) κι αντί να κάνω τ'όνειρό μου πραγματικότητα και να είμαι αραχτή σε κάποια παραλία στην ευλογημένη Jamaica 


να απολαμβάνω δροσερά και πολύχρωμα κοκτέιλ :


ή να μπαφιάζω κατά το δοκούν ( ίσα ίσα  για να μη σκέφτομαι )


να ακούω και τον αγαπημένο μου Bob  ολημερίς ,με απώτερο σκοπό την πλήρη "αποσύνθεση"...

Αντί λοιπόν να είμαι στον παράδεισο ,βρίσκομαι στα καζάνια της κόλασης ,λόγω έλλειψης επιλογών και μερικών εκατοντάδων  ευρώ...
Εφ'όσων αποφάσισα να καίγομαι και να σιγολιώνω με το αφεντικό ΝΑ ΜΗΝ  δίνει άδειες μετ'αποδοχών ,σας εύχομαι :
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  
να τελειώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται και ίσως μια μέρα να πάμε πιο πέρα!!!!!!!



Υ.Γ.

" Αυτοί που γράφουν ξεκάθαρα έχουν αναγνώστες.
 Αυτοί που γράφουν δυσνόητα, έχουν σχολιαστές. "

Albert Camus 


Δεν ξέρω αν γράφω ξεκάθαρα ή δυσνόητα ,ξέρω πως έχω και αναγνώστες και σχολιαστές και γράφω όπως μου υπαγορεύει η ψυχή μου.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας για την τιμή  που μου κάνετε , να περνάτε από εδώ και  για την όμορφη συντροφιά που μου κρατάτε αυτά τα τρία χρόνια.
  
Καλή συνέχεια αλάνια μου!!!

29 σχόλια:

  1. το σημαντικότερο είναι νομίζω να γράφεις αληθινά και να μην σε απασχολούν τα μεγέθη, αναγνωστών, σχολιαστών κλπ. Καλό σου βράδυ και χρόνια πολλά στο μπλογκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ mahlerako μου σε ευχαριστώ !!
      Έισαι από τους πρώτους πρώτους σχολιαστέςμου (τότε) ,πριν τρία χρόνια σε κάποιο άλλο μπλογκ και το σχόλιο σου ακόμα το θυμάμαι και χαμογελάω.
      Γράφω όσο αληθινά γίνεται χωρίς φυσικά να κρύβω πως θα ήθελα να γράφω χρησιμοποιώντας περισσότερη φαντασία.
      Μερικές φορές σε βγάζει από τα δύσκολα της καθημερινότητας.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις ,καλό Σαββατοκύριακο και να περνάς καλά.
      Πολλά πολλά φιλιά καλέ μου.

      Διαγραφή
  2. Ω! Τρία χρόνια! Να τα εκατοστήσει το βλογ σου!
    Και μέσα σε αυτά τα χρόνια να καταφέρεις να πας στη Τζαμάικα!
    Τι σημασία έχει το πως γράφει κανείς; Σημασία έχει να είναι εντάξει ο ίδιος με αυτά που γράφει. Οπότε μη σε απασχολούν αυτά!
    Καλό εργάσιμο καλοκαίρι να έχεις!
    Εργάσιμα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Αθηνούλα μου γλυκειά το μπλογκ θα τα εκατοστήσει σίγουρα,εγώ δε νομίζω!!
      Μακάρι να βγει η ευχή σου αληθινή και να αντικρύσω το ονειρεμένο γαλάζιο .
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη . Προσπαθώ να είμαι εντάξει και να μην προσβάλλω ούτε τους αναγνώστες ,ούτε και τη νοημοσύνη κανενός με τα γραφόμενα μου.
      Χαίρομαι που υπάρχουμε ,που γελάμε μεταξύ μας ,που πειραζόμαστε και χαίρομαι που εσένα και την αμαρτωλή παρέα σας νοιώθω κοντά μου ,έστω κι αν δεν συναντηθήκαμε από κοντά.
      Όσο για το εργασιακό καλοκαίρι ....αναρωτιέμαι : τελικά κάθε πέρυσι και καλύτερα????
      Πολλά πολλά φιλιά Αθηνούλα μου.
      Να είσαι και να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  3. πας καλά; τι να την κάνεις τη τζαμάικα; να σου δώσω τα σιντι του γιου μου να ακούς μπομπ μάρλευ. μέσα στη βρώμα είναι η τζαμάικα. χώρια τα βουντού. κάτσε εδώ. που θα βρεις κωμωδία στις ειδήσεις;

    χρόνια πολλά στο μπλογκ, να σε έχουμε πολλά πολλά χρόνια στο μπλογκοχωριό!!!

    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ ria μου καλά τα λες! Αλλά μου έχει μείνει ένα απωθημένο με τη Τζαμάικα ,δεν ξέρω γιατί.
      Αν είναι να πάω εκεί και να με φάει η μπόχα ,τότε θα το ξανασκεφτώ,δεν θα καθαρίζω και ξένα νησιά,σόρρυ.
      Να σαι καλά κοριτσάρα μου και σε ευχαριστώ για τις ευχές.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ,εύχομαι και καλές διακοπές ,αν πας κάπου.
      Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Venusakious keep blogging , όλα εδώ πληρώνονται ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Goldenaki μου που χάθηκες καλό μου?
      Να σαι καλά και σίγουρα εδώ πληρώνονται όλα και μάλιστα σύντομα.
      Πολλά φιλιά και καλλη σου μέρα.

      Διαγραφή
  5. Ετσι ακριβώς,γραφουμε αυτο που υπαγορευει η ψυχή μας και δε μετράμε αναγνωστες ακι σχόλια....
    Πολύχρονο το μπλογκάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Αγαπητέ μου VAD σε ευχαριστώ!
      Η συγκεκριμένη φράση για αναγνώστε ςκαι σχόλια ,μου άρεσε πολύ κι έτσι την "δανείστηκα".
      Δεν με απασχόλησε ποτέ ο αριθμός σχολίων ή αναγνωστών ,μιας και για μένα μετράνε οι λίγοι και καλοί.
      Να περνάς καλά ,καλή σου μέρα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. καταρχήν πολύχρονο να είναι το blog και όπως το θέλεις, συμφωνώ ότι τα στατιστικά κλπ είναι μόνο αριθμοί και τίποτα περισσότερο, καλό κουράγιο για το ομολογουμένως δύσκολο αυτό καλοκαίρι για τους περισσότερους από εμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Καλή σου μέρα καλε μου Blue!
      Το δύστοκο αυτό καλοκαίρι ,θα είναι πιο υποφερτό με όλους εσάς τους αγαπημένους αμαρτωλούς .
      Η καλύτερη παρέα με τις εξαιρετικές σας μουσικές.
      Πολλά φιλιά καλε μου φίλε.

      Διαγραφή
  7. καλο υπόλοιπο καλοκαιριού, να συνεχίσεις να γράφεις όπως εσύ αγαπας, χρονια πολλά καυτά στο μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Φουλάκι μου σε ευχαριστώ για τις ευχές.
      Και μόνο που υπάρχετε όλοι εσείς να σας διαβάζω και να το απολαμβάνω ,είναι ένας λόγος να συνεχίσω να γράφω για ό,τι με "καίει".
      Καλή σου μέρα ροκού μου.
      Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Σου εύχομαι να γράφεις ακούραστα για όσο ακόμα τραβάει η ψυχή σου. Μια αναγνώστρια και σχολιάστρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ωωωω! γλυκιά βασίλισσα ,σε ευχαριστώ για την όμορφη ευχή σου.
      Αν κάνεις διακοπές ,καλή ξεκούραση και να επιστρέψεις ανανεωμένη και δυνατή.
      Πολλά φιλιά koueenaki μου.
      Να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  9. και από μένα ευχές είσαι από τα μπλογκ που αγαπώ για πολλούς λογους και όχι από συνήθεια, καλο καλοκαίρι , βαλε μπομπ σαν ις σαινινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ασωτού λι μου εγώ αγαπώ εσένα για λόγους που δεν υποψιάζεται κανείς.
      Να είσαι καλά ψυχή μου και σε ευχαριστώ.
      Και Bob και ό,τι θέλεις εσύ.
      Όλη μέρα reggae ,μέχρι τέλος αυγούστου.
      Πολλά πολλά φιλιά για σένα.

      Διαγραφή
  10. Venus μου, μπορεί στην εξωτική Τζαμάικα να μη μπορέσουμε να πάμε τα επόμενα χρόνια, αλλά με καλή διάθεση και συντροφιά μπορούμε ακόμα και εδώ να περάσουμε όμορφα! Βάλε τα δυνατά σου να περάσεις ωραία παρά τις αντίξοες για όλους μας συνθήκες. Καλά να είμαστε και στο χέρι μας είναι! Αν σου στειλει η Ρία τα cds του γιού στείλε κανένα αντίγραφο και προς τα εδώ!

    Σε φιλώ και εύχομαι να μας συντροφεύεις για πολλά χρόνια ακόμα με το μπλογκ σου :)

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιρού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Κατερινάκι μου θα πάμε ,δεν μπορεί ...ένα ταξιδάκι θα το κάνουμε. Το πότε ,άγνωστο,θέληση να υπάρχει μόνο.
      Θα επιμεληθώ η ίδια τα cd και θα σου στείλω να ακούς μαζί με πολλά πολλά φιλιά καλή μου dancing queen.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε σένα και να κάνεις αμέτρητα μπανάκια .
      Καλή σου μέρα.:)

      Διαγραφή
  11. Nα τα εκατοστήσετε κι εσύ και το μπλόγκ σου! Να περάσεις καλά γλυκό μου κορίτσι, ότι κι αν κάνεις, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου δροσιά και να μας έρθεις πάλι ανανεωμένη!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ευαγγελία ,καλή μου σε ευχαριστώ. Όσο γίνεται δεν θα σκέφτομαι τα άσχημα ,άλλωστε κάθε μέρα όλο κάτι διαφορετικό συμβαίνει υπάρχει ,οπότε θα έχω και υλικό για το χειμώνα.
      Αν πας διακοπές να περάσεις όμορφα ,να ξεκουραστείς και να είσαι πολύ πολύ καλά.
      Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα.

      Διαγραφή
  12. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!
    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο!!
      Να ξεκουραστείς ,να ηρεμήσεις και σε περιμένουμε ανανεωμένο και γεμάτο με όμορφες ιστορίες να μας γεμίσεις χαμόγελα.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  13. Εγώ πάντως,εκτός από το να εύχομαι να περνάς όμορφα με κάθε τρόπο,σε καλώ να διαβάσεις τη συνέχεια μιας ιστορίας που άφησα στην μέση...
    Χρόνια πολλά και φιλιά αλόμη πιο πολλά αρχόντισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ NETMAN μου καλή σου μέρα! Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες ,μετά από τόσο καιρό απουσίας.
      Καλά να παερνάς κι εσύ ,αν γίνεται να ξεκουραστείς σε συνδυασμό με διακοπές και να μη μας ξεχνάς.
      Πύρινα φιλιά για σένα!!!

      Διαγραφή
    2. Πάντα πύρινα τα φιλιά...

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου άρεσε η ρήση του Albert Camus. Δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει για φωτογραφίες. 'Ισως και οι φωτογραφίες μπορεί να είναι δυσνόητες (έχω δει πολλές τέτοιες, αλλά μπορεί και να φταίω εγώ που δεν τις κατάλαβα...). Πάντως προσπαθώ να τις κάνω σαφείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Epicuros καλώς ήρθες!
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
      Οι φωτογραφίες είναι ένα κομμάτι της φαντασίας μου και ενός απωθημένου ,όσων αφορά ένα ονειρεμένο ταξίδι.
      Πως αλλιώς θα συμπλήρωνα τη μαγεία μιας επιθυμίας?
      Καλή σου μέρα ,να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή