Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Πύρ-οινος έκστασις!



Σχεδόν δεν θυμάμαι πολλά από αυτά που λέγαμε ,εκείνο το βράδυ που όλα είχαν παραδοθεί στη γλύκα του κόκκινου κρασιού ,στην μουσική μου  που μετά βίας ανεχόσουνα ,στην κουβέντα που απ'αλλού ξεκίνησε και αλλού την πήγαμε...,
Αλλά κάπως έτσι δεν γίνεται όταν η ώρα το επιτρέπει;
Πύρ-οινη μαγεία ,σταγόνα που θες να γευτείς ,στα χείλη που θες να δαγκώσεις ...κι αναρωτιέσαι: "Θα πονέσει;"

Μα ο πόνος καρδιά μου έχει ένταση ,αλλά δεν έχει διάρκεια.
Την υπεροχή την έχει η Η Δ Ο Ν Η !!!*
Αν αυτό σου αρκεί ,για μένα είναι αρκετά τα...
Βρώμικα φιλιά να μου ζεστάνουν το σώμα,










*(ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ.)

8 σχόλια:

  1. Όλα όμορφα.
    Και το κόκκινο κρασί και το δάγκωμα στα χείλη και η αναζήτηση της ηδονής.
    Όμως, εμένα, να μου επιτρέψεις να σταθώ αλλού.
    Στην πύρ-οινη μαγεία!
    Μαγικό το παιχνίδι που έκανες με τις λέξεις πυρ και οίνος.
    Πάντα μου άρεσαν αυτού του είδους τα παιχνίδια με τις λέξεις αλλά ποτέ δεν έχω καταφέρει να φτιάξω μία μέχρι στιγμής.
    Εκστασιάστηκα! Εύγε Venus!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε νιώθω. Δε φαντάζεσαι πόσο. Και αυτές τις κουβέντες που από αλλού ξεκινάνε και αλλού καταλήγουν..και ποτέ δεν έχεις πει όλα αυτά που ήθελες.
    Φιλιά πρωινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Αθηνά μου καλώς ήρθες στο μπλογκάκι μου.
    Τα παιχνίδια με τις λέξεις (και όχι μόνο),είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες . Κουραστικά μεν ,αλλά εξιτάρουν σε μεγάλο βαθμό.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Πολλά φιλιά σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ nefelokokkugia καλή μου το βρίσκω μοναδικό αυτό που γίνεται με τις συζητήσεις που καταλήγουν σε απίστευτες εκπλήξεις και τα πιο σωστά συμπεράσματα.
    Σε ευχαριστώ που με νοιώθεις κούκλα μου.
    Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το ζει αυτό.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα κάνω ένα mix από όλα αυτά που γράφεις και θα πω τη σοφία ενός φίλου , "ο πόνος είναι ηδονή"΄, μεταφράστε κατά βούληση .
    Μικρη και πύρ-οινη Αφροδίτη μας συνέχισε να γράφεις για να παίρνουμε λίγο από σένα .
    Καλή συνέχεια , καλά κουράγια και ζήσε τα όνειρά σου .
    Πολύ καλή σου μέρα και πολλά φιλιά .
    Υ.Γ. Αυτές οι photos σου είναι κολασμένες πάντα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Golden my love welcome back.
    Ο πόνος είναι ηδονή ,σωστά . Μεταφράζεται ή παραφράζεται και κατά βούληση κάπως έτσι :"Τσούζει ,αλλά μ'αρέσει"
    Περί ορέξεως καλό μου ..ξέρεις .
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν θα συνεχίσω να γράφω θα είναι για ένα λόγο και μόνο.
    Επειδή πάντα κάτι θα με "καίει" και θα θέλω να το μοιραστώ.
    Υ.Γ Μόνο οι φώτο είναι κολασμένες????????
    Πολλά φιλιά λατρεία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. My dearest, νομίζω ήρθε η ώρα ετούτη που θα κάνω το πρώτο σχόλιο στο blogaki σου...

    Love the way you write... girl ...

    Τα περί πόνου δεν θα τα σχολιάσω eενδελεχώς (αν και τρώγομαι) χαχαχα, πάραυτα θα πω ότι

    “The secret of success is learning how to use pain and pleasure instead of having pain and pleasure use you..."

    Εγώ βέβαια ως γνωστό σπασικλάκι που έχει άποψη για όλα θα προσθέσω στο quotation oti αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον πόνο και να λάβεις απόλαυση τότε...είσαι far awayyyy μπροστά... :ppp


    Φιλιά και αναμένω την επόμενη ανάρτησή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου odos oneirwn ,καλώς ήρθες στο μπλογκ μου.!!
    Σε ευχαριστώ για τη βόλτα σου από εδώ
    και θα σου απαντήσω με τον εξής στίχο που νομίζω ότι ταιριάζει γάντι στις περιπτώσεις μας.

    "pain is so close to pleasure...
    But if you're feeling happy someone else is always sad"
    E? Τι λες? Το πέτυχα?

    Υ.Γ. Πόνος και απόλαυση σημειώσατε 1-1 !!!!
    Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή