Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Κυκλική πορεία.



Νυχτώνει ... Χειμώνας.
Χαράζει... και σε δροσίζει η αύρα της Άνοιξης.
Ξημερώνει για τα καλά και σε ζεσταίνει ένα μακρύ Καλοκαίρι.
Στη δύση του ήλιου ένα γλυκό Φθινόπωρο.

Όλα ένας κύκλος.
Από εκεί που ξεκινάνε ,εκεί τερματίζουν.
Καποιο χέρι χάραξε με έναν διαβήτη το σημείο μηδέν και όσο θέλει το προχωράει.
Δεν διαλέγουμε εμείς το μέγεθος του σχήματος που μοιραία ανήκουμε.
Για κάποιους είναι μεγαλύτερος ,για άλλους συντομεύει και κλείνει απότομα.
Όμορφο σχήμα ,ζεστό , σίγουρο μπορεί και δεσμευτικό .


"Γραμμές πάντα καμπύλες..ευθείες μόνο στο χαρτί."

Έτσι πάει αν το καλοσκεφτείς.
Χαράζεις κυκλικές πορείες χωρίς να το καταλαβαίνεις,νομίζεις πως κλείνεις τον έναν και δεν θα ξανανοίξει ,αλλά με κάποιο τρόπο όλα γυρνάνε στην αρχή.
Το παρελθόν που μπλέκεται στο τώρα ,το μέλλον που γυρίζει πίσω να συναντήσει τα παλιά...κι όλα πάλι από την αρχή.
Δύσκολο να ξεφύγεις;
Χμμμ!! Αν έχεις πείσμα ,μπορείς ,αν έχεις φαντασία τα καταφέρνεις.
Μέχρι πότε ;
Κάπως ,κάπου , τυχαία ή σκόπιμα θα σε φέρει πάλι εκεί που άρχισαν όλα.

Όσο κι αν κοιτάς ευθεία ,όσο και να μη θέλεις να δεθείς ,κάτι σε γυρνάει στα σίγουρα ,στα γνώριμα.

Θυμήθηκα ένα σχόλιο ενός φίλου μου κάποτε :
" Όλο καμπύλες είσαι ,σαν μαξιλαράκι ,αν πέσει κάποιος πάνω σου δεν θα χτυπήσει,θα πέσει στα μαλακά"


Τότε με παραξένεψε ,ίσως και να είχα θυμώσει.
Τώρα το ερμηνεύω αλλιώς και χαμογελάω.
Είχε πολύ δίκιο.

Οι γωνίες είναι επικίνδυνες ,μπορεί να σε πονέσουν ,ακόμα και στις ευθείες δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις.
Τις διαβαίνεις όμως και ας μην σε νοιάζει.
Στο τέλος τέλος γιατί θα πρέπει να τα γνωρίζουμε όλα;
Ας υπάρχει και λίγο αγωνία σε αυτό το ταξίδι μέχρι να κλείσει ο δικός μας κύκλος.
Δεν θέλω να μάθω πότε ο υπέρκοσμος συμπαντικός "διαβήτης" ,πάρει την απόφαση να κλείσει τον δικό μου κύκλο.
Προτιμώ την άγνοια ,όπως τα μικρά παιδιά ...άγνοια κινδύνου και περέργεια για το αύριο.

Κι αν αυτή η περιέργεια δεν μου βγει σε καλό;
Ας μην το μάθω ποτέ.
Θα ζήσω στο "σκοτάδι".
Έτσι κι αλλιώς ακόμα Χειμώνα έχουμε...








Iggy Pop και Passenger

Να έχετε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο.

10 σχόλια:

  1. Μη μου τους κύκους τάρρατε! Αχαχαχα!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως τάρρατε καλέ μου Gi Gaga!!!!!

    Και βρέχει ασύστολα σήμερα ,ότι πρέπει για ξέπλυμα ....κάθε είδους.

    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είναι να μείνεις στο σκοτάδι χωρίς να ικανοποιήσεις τέτοιου είδους περιέργεια μείνε μαι μάλιστα αναπαύσου μέχρι τη στιγμή που θα μπορείς να αναζητάς το φως χωρίς καμία περιέργεια πέρα από αυτή της ακτινοβολίας του.
    Τα φιλιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το φως τα διελευκάνει όλα ,αργά ή γρήγορα.
    Γιατί να πιέζουμε καταστάσεις?
    Πόσο δίκιο έχετε Συμμορίτες μου. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΟΛΟ.






    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mέχρι να κλείσει κι αυτός στην ώρα του.
    Εύχομαι να είναι μεγάλος Σκρουτζάκο μου,έχει πιο πολύ αγωνία το άγνωστο.
    Πολλά πολλά φιλιά καλέ μου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου!! Και έχεις δίκιο μπορεί να νομίζουμε πως οι κύκλοι κλείνουν μα εκεί είναι πάντα για να τους ανοίγουμε εμείς οι ίδιοι.. Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου Συννεφούλα σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου. Εξ'άλλου το τραγούδι της Χαρούλας τα λέει όλα.

    "Η ζωή μας κύκλους κάνει"..

    Πολλά πολλά φιλάκια καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκίνησες με το γραμμές πάντα καμπύλες και μετά μου εβαλες και τον Iggy Pop και με αποτελειωσες... Η ζωή κάνει κύκλους αυτό δεν είναι μαγεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ζωή είναι από μόνη της μαγεία ,από την αρχή ως το πιο απρόσμενο τέλος της ,καλή μου Εστέλλα.
    Όσο για τα τραγούδια ....είναι λίγο αντίθετα ,αλλά για σκέψου ....όλοι περαστικοί είμαστε σ'αυτό τον αέναο κύκλο της ύπαρξης μας.
    Καλό σου βράδυ καλή μου.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή