Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Σιγά το πράγμα!!!!!

Τι μπορεί να διαδραματιζόταν σε ένα υπόγειο επί δεκατέσσερις ώρες ,ανάμεσα σε μία μαυρομάλλα Ρωσίδα, μία ξανθιά Ελληνίδα και δέκα ζουμερά αγοράκια;
Τίποτα πονηρό και πρόστυχο ,πιστέψτε με.
Κι επειδή τα διλήμματα και τα αινίγματα με τσαντίζουνε τα μάλα ,απαντάω ευθύς και περιεκτικά.
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου,ξημέρωσε ο Πανάγαθος μια ηλιόλουστη μέρα και όπως λέει και το πάνσοφο ρητό μας "Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται"
Αλλά ποιος να τη δει; Εκεί  στην κατακόμβη χωμένοι;
Τόσες ώρες κράτησε το εργάκι ,κι ενώ από πάνω μας περήφανοι νέοι και τιμημένοι μεσήλικες ,εόρταζαν το ΟΧΙ,με όποιο τρόπο μπορούσαν,εμείς under earth,γιορτάζαμε το ΝΑΙ ,
ΝΑΙ σε όλα ...
Στο haircut,στη νέα γερμανική κατοχή ,στα νέα κερατιάτικα που θα κληθούμε να πληρώσουμε και γενικά ένα ΝΑΙ ,δυνατό και ζωηρό ,όπως αρμόζει στους Έλληνες.
Χαρά κι εργασία λοιπόν για να ευχαριστήσουμε τις ορδές των πεινασμένων ,διψασμένων και δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να πέρασε εκείνη τη μέρα από το εξωτικό μας Φρούριο.
Το θέμα δεν ήταν το ΟΧΙ και το ΝΑΙ.
Ούτε η ατέλειωτη κούραση,κάτι που γνωρίζαμε ,αλλά δεν φανταζόμασταν το μέγεθος αυτής και του αγγουριού που μας έχωσαν ωραιότατα.
Μωρέ μια χαρά σκύψαμε ,κανονικά ,το φάγαμε ,στεγνά και χωρίς ίχνος βαζελίνης ,έτσι για λίγο συναίσθημα γαμώτο.
Η μέρα κυλούσε σε fast forward ,oi ρυθμοί εξοντωτικοί , μπόλικους καφέδες ,μηδέν φαγητό και με πολύ μουσική .
Κι εδώ θα σταθώ ,αφού τα αυτιά μου υπέστην μοναδικό βιασμό και το ραδιάκι μου επίσης. 
άμαθο το κακόμοιρο από τα σκυλοτράγουδα ,έζησε τη δική του κατοχή εκείνη τη μέρα.
Τι Πέγκυ Ζήνα ,τι Πλούταρχο, τι Καρρά και δεν συμμαζεύεται έχει ακούσει ,δεν περιγράφεται.
Και όλα αυτά ,γιατί η Ρωσίδα με τα άπταιστα ελληνικά της ,δεν μπορούσε να δουλέψει αλλιώς ,μιας και ΑΥΤΗ η μουσική την ανεβάζει.
Κι εγώ τι έφταιγα ;;;;;;
Και μαζί της ακολουθούσαν και τα πιπίνια ,που σε άλλη περίπτωση θα τα είχα πνίξει άνετα ,αλλά τη γλύτωσαν λόγω της ημέρας και της κούρασης.
Σέρνονταν τα καημένα ,πάνω κάτω ,μέσα κι έξω ,άκουγαν τα βρισίδια από τους πελάτες ,λόγω καθυστέρησης εξυπηρέτησης ,άκουγαν και τα δικά μου τα νιουρίσματα για την ποιότητα των μουσικών τους ακουσμάτων ,ε! πόσο να αντέξουν ;
Μετά από κάμποσες ώρες ,αφού δεν αφήσαμε σταθμό για σταθμό στην ησυχία του ,μέχρι να πετύχουμε το απόλυτο πρόγραμμα ,γυρίζει με ένα χαμόγελο ναααααααααα η Ρωσίδα και μου λέει περιχαρής:
"Μα είναι δυνατόν να μην ακούς ελληνικά; Εγώ είμαι πιο Ελληνίδα από εσένα"
Και συνέχισε να περιφέρεται με χάρη και κέφι και όσο την έβλεπα ,άλλο τόσο δαιμονιζόμουνα.
Πέστο μας κι αυτό  ,σκέφτηκα ,ότι δεν είμαι Ελληνίδα ,γιατί δεν βιάζω τα αυτιά μου με τα γαβ γαβ. 
Στάθηκα στο ύψος μου και δεν απάντησα ,ώσπου σε κάποια στιγμή κατά τις 12.30 πμ ,κάνοντας ζάπινγκ στο έρμο το ραδιοφωνάκι πετυχαίνω αυτό:



Τώρα θα σας δείξω ,που θα μου πείτε ότι δεν εκτιμάω την ελληνική μουσική.
Και το βάζω τέρμα....και γίνεται στο λεπτό το υπόγειο πίστα.
Η Ρωσίδα αρχίζει τα τσιφτετέλια,τα μικρά να χειροκροτάνε και να σφυρίζουνε και από το πουθενά ο υπέυθυνος καταστήματος και προωσπικού μας (καλό παιδί ,αλλά 'ακυρη η παρουσία του τη δεδομένη στιγμή)
,να καμαρώνει το χοροθέατρο με τα χέρια σταυρωμένα. Κατέβηκε ο χριστιανός να δει αν ζούμε και αν θέλουμε κάτι μετά από τόσες ώρες εκεί μέσα και καλύτερα να του έβγαιναν τα μάτια .
Τελειώνει το θέαμα ,αντιλαμβανόμαστε πως έχουμε και κερκίδα ,παγώνουμε ,τα μαζεύουμε όπως όπως και περιμένουμε την ετυμηγορία.

" Μόλις τελειώσει το χορευτικό ,σας θέλω όλους επάνω,κι ΕΣΥ(εγώ η μη ελληνίδα με τις φαεινές ιδέες) σε μια ώρα σχολάς ."
Τ h i s  is  p o u l o s !! ,τους είπα ,αλλά  οι υπόλοιποι δεν πτοήθηκαν ιδιαίτερα ,αντίθετα συνέχισαν να τραγουδάνε και να πίνουν κόκα κόλες ,να στρίβουν τσιγάρα , η Ρωσίδα να γυρίζει σαν τη σβούρα ,κι εγώ ετοιμαζόμουνα να σχολάσω ...μια και καλή όμως.
Περνάει ακόμα μαι ώρα ,αποφασίζω να φύγω .
Χαιρέτισα τους συνάδελφους  ευχαριστώντας του για την καταπληκτική ημέρα ,το κατακρεουργημένο μουσικά ραδιάκι μου ,του ζήτησα ταπεινά συγγνώμη για το πολιτισμικό σοκ και του υποσχέθηκα να μην ξαναπαίξει ελληνικό μέχρι τις 25 Μαρτίου ,όπου και  θα επαναληφθεί το σόου.
Δεν θα ξεχάσω ,φεύγοντας τον Καρρά να μου φωνάζει : 

" Κι αν μου στρίψει απόψε το μυαλό,
κι αν δε τη γλυτώνω ούτε με θαύμα
που'ναι το κακό παρακαλώ...
ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΜΑ"

Ανέβηκα να αντιμετωπίσω τον "εχθρό" με άλλη διάθεση πλέον ,αλλά μεταξύ μας δεν μας είπε κανείς τίποτα και μάλιστα  συζητάγανε στα επάνω πατώματα τα γλέντια μας γελώντας.
Όχι ,καλά περάσαμε τώρα που το βλέπω πιο ψύχραιμα.
Δεν ξέρω τι θα γίνει την επόμενη φορά ,θα φροντίσω όμως να γράψω ένα cd  με ό,τι μέταλ υπάρχει αποθηκευμένο και θα τους κάνω να φαντάζονται την Κόλαση ,σαν το Allou Fun Park


Καλό μήνα αλάνια μου



14 σχόλια:

  1. να πω ότι κατάλαβα, ψέματα θα είναι.
    αλλά που μυαλό; περιμένω να μάθω τις κρίσεις και τις αποστρατείες!

    καλό μήνα κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην εκπομπή της Ανιτας ήσουν;;
    καλημέρα, καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα εργασία και χαρά , κάτσε να σου ταχυδρομήσω τώρα ένα cd να έχεις να πορεύεσαι με τη Ρωσσίδα και τα ζουμερά αγοράκια .
    Φιλιά Venusάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαναρι οπως σαφως ξερεις ειμαι λατρης του μπουζουκιου...ξερεις παολα..στανιση και δε συμαζευεται!!!και εσυ εισαι αλλα δεν το ξερεις!αλλα τελος παντων στο εχω ξαναπει και θα στο πω αλλη μια..οταν κατι δεν μπορεις να το αποφυγεις καθησε και απολαυσε το,που ξερεις μπορει στο τελος να σου αρεσει!!!οποτε επρεπε να τραγουδησεις και εσυ μαζι με την ρωσιδα και να το κανετε το υπογειο φαληρο!!(θα σου προτεινα το¨βαλε καρδια μου το πιο σεξυ φορεμα σουουου και κεινο το αρωμα σου το μεθυστικοοοοοο¨).αυτα απο μενα!!μακια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι ηρωίδα!!!Υποκλίνομαι!χαχαχαχαχα!!!

    Εγώ πάντως δεν θα άντεχα ούτε λεπτό!Κι ας με χαρακτηρίζουν ξενέρωτη που δεν ακούω τα πάντα!Δεν μπορώ τα σκυλάδικα κι αν αυτό με κάνει Αγγλίδα,Γιαπωνέζα ή Αφρικανή ε τί να πω;

    Θα σου φτιάξω λίστα για την 25η Μαρτίου να τους τρελάνουμε!χαχαχαχα!!!

    :-))))))))

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, τώρα κι εσύ...
    Μην τους πας απότομα από τον Καρά στο μέταλ.
    Ξεκίνα τους με κλασσική ροκ και τους το χοντραίνεις σιγά σιγά περνώντας τους στο χαρντ ροκ και ύστερα ρίξε το μέταλ.
    Μετά για όσους έχουν απομείνει μου βρίσκονται κάτι καλά από τζαζ-ροκ τίγκα στον αυτοσχεδιασμό και φιούζιον για γερά νεύρα και άμα θες στα στέλνω να τους αποτελειώσεις κι αυτούς!!!
    Καλό μήνα και φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ria mου καλό μήνα και σε σένα καλή μου.
    Τι να καταλάβεις ;Λες και κατάλαβα εγώ ή θυμάμαι όλες τις λεπτομέρειες;
    Τα highlights σας ανέφερα ,γιατί η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ανατριχιαστική.
    Πολλά φιλιά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Φούλη μου χαχχαχαχα ,έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά ο τίτλος έπρεπε να είναι "Τα παρατράγουδα" ,αφού αυτό θα υπέθετε όποιος μας έβλεπε .
    Καλό μήνα κοπελάρα μου και σε σένα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Goldenaki μου αν βρεις χρόνο σε παρακαλώ ,θέλω ένα cd με ό,τι πιο ζόρικο έχεις.
    Έτσι για να δεις τι περνάω ,καλό μου.
    Φιλιά πολλά αστέρι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Τιτίνα αγάπη μου Πάολα,εννοείς αυτή την ποιήτρια που ακούγαμε σήμερα το πρωί στο αυτοκίνητο??????
    Επειδή σε λατρεύω όσο δεν φαντάζεσαι ,από σένα και ΜΟΝΟ από σένα θα άκουγα και Γιάννη Βασιλείου "με καις ,με καις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ porcupine καλό μου ,ναι ,ναι ,ναι φτιάξε μία λίστα ...δεν ξέρω τι θα είναι: μαύρη λίστα , Λίστα του Σίντλερ ,πάντως να φροντίσεις να τους τρελάνουμε όλους και σου υπόσχομαι να το ζήσεις live!
    Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Αθηνούλα μου χαχχαχχα ,δεν τους πιάνει καλή μου το απαλό και μετά το άγριο. Είναι ή του ύψους ή του βάθους οι συνάδελφοι.
    Γι αυτό η μόνη μου ελπίδα είναι ο Golden και ο θησαυρός του.
    Το θέμα είναι πως περάσαμε καλά ,παρά το γεγονός πως δεν είχαμε γαρδένιες να συμπηρώσουμε το concept.
    Να έχεις ένα όμορφο μήνα .
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εντροπή!!!Αμφισβητείτε εθνικό τροβαδούρο!!!Καρράς και πάσης Ελλάδος!:))Υπενθυμίζω το γηπεδικο σύνθημα,το οποίο δονούσε προ ετων τις ποδοσφαιρικές κερκιδες και αφορούσε το μερακλη τερματοφύλακα του Ολυμπιακου και παλιότερα του ΠΑΟΚ και της Καλαμαριάς,"Μύρτσο,γερά,το βράδυ στον Καρρά!":)))
    Καλωσήρθα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Αγαπητέ VAD ,επιτρέψτε μου να σας καλωσορίσω στο σπιτικό μου,να σας κάνω κι ένα καφεδάκι και να σας απαντήσω ειλικρινέστατα πως δεν αμφισβητώ τον μέγα αοιδό μας.
    Ίσα ίσα που έχω τιμήσειτα τραγούδια του στο παρελθόν ,ποικιλοτρόπως ,όχι στο γήπεδο ,σαφέστατα ,αλλά σε χώρους μαζικής εστίασης και βραδιές υψηλής διανόησης ...καταλαβαίνετε τι εννοώ.
    Καλή σας μέρα και ευχαριστώ για την επίσκεψη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή