Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

"Διάφανη...."


"Με ρωτούν οι χειμώνες.."

(Αλλά απάντηση δεν έχω)


"Που γυρίζω τις νύχτες, και τι ψάχνω να βρω"

(Κι όμως ξέρω )

"Τραγουδάω την μνήμη, την χαρά, την συγνώμη
Γιατί ξέρω πως τίποτα δεν χάθηκε ακόμη"

(Κι αν χάθηκε ,δεν θέλω να ξέρω)

"Κι όταν σβήνουν τα φώτα, μου σφίγγεις το χέρι
Και μου λες ‘τι θα γίνω, αν χαθείς’
Μην φοβάσαι μωρό μου, πάνω λάμπουν τ’ αστέρια
εδώ κάτω λάμπουμε εμείς"

(Τα αστέρια δεν λάμπουν αιώνια...μην σε ξεγελούν)

"Μας προσμένουν σαν στοιχεία που ξυπνάν απ'τη στάχτη
Οι πιο άγριες χαρές, τα πιο υπέροχα πάθη
Νυσταγμένες μελωδίες στου μυαλού μας τα βάθη
Οι παλιές μας ουτοπίες, τα ολοκαίνουρια λάθη"

(Μπροστά στα μεγάλα πάθη ,ποιος μετράει τα λάθη?)

"... Μας προσμένουν κι όλα αυτά που δεν ήρθαν ακόμη"

(Μέχρι το τέλος....εδώ)

27 σχόλια:

  1. Καλή μου, η τελευταία σου φράση τα λεει όλα.. μέχρι το τέλος..εδώ!
    Πολύ γλυκιά ανάρτηση για ακόμα μια φορά!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. next_day μου ,γλυκό σαν εσένα είναι το σχόλιο σου.

    Άσε που με έκανες κομμάτια με το τραγούδι των ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ στην προηγούμενη ανάρτησή σου.


    Εδώ θα μείνω να δω αν έρθει το ΤΕΛΟΣ!!!!!

    Φιλιά γλυκά κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aχ αυτά τα διάφανα κρίνα..

    "(Τα αστέρια δεν λάμπουν αιώνια...μην σε ξεγελούν)"

    Υπεροχο. Να σαι καλά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο κείμενο...Ωραία και η επιλογή του τραγουδιού...
    καλημέρα απο ΝΖ, καλό Σ/Κ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να απαντάει σε τραγούδια! Πανέμορφο κείμενο.
    Μπράβο σου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Estella μου ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μπορεί να μην λάμπουν αιώνια ,έστω και για λίγο όμως μας φωτίζουν.

    φιλιά γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Αρτάνις ,σε ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο. Είναι πραγματικά μόνο όσα νοιώθω.

    φιλιά από την βροχερή πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Libertas ..... ένα ευχαριστώ και σε σένα ,μάλλον είναι πολύ λίγο.

    Ευτυχώς για κάθε συναίσθημα υπάρχει κι ένα τραγούδι. Τα Διάφανα Κρίνα μου έδωσαν έμπνευση.

    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ να μείνεις, που λέει το άλλο τραγούδι...
    Και ας είναι το τέλος. Το προτιμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμα τα σχόλια σου..
    (Μπροστά στα μεγάλα πάθη ,ποιος μετράει τα λάθη?)
    Έχεις μεγάλο δίκιο!! Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κίτσο μου,συμφωνώ με το "άλλο "τραγούδι ,όμως θα σου πω πως ,όλα είναι στο μυαλό τελικά.Και ο πόνος και η γιατρειά. Σωστά?

    Καλημέρα και φιλιά γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συννεφούλα συννεφούλα,σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου. Στα μεγάλα πάθη κούκλα μου ,εγώ δεν βρίσκω κανένα λάθος.

    φιλί γλυκό και για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ''(Μπροστά στα μεγάλα πάθη ,ποιος μετράει τα λάθη?)''
    Αχ τι μας κάνεις...
    αχχ
    αμαρτωλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι σας κάνω?:):)

    Καλώς ήρθες κόκκινο μήλο ,να καιγόμαστε παρέα!!!

    Φιλιά αμαρτωλά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφοι στίχοι..
    Και τα σχόλιά σου από κάτω..
    Μέχρι το τέλος... εδώ(;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μέχρι το τέλος jacki μου, εδώ!!!!!!!!

    Καλή σου μέρα κοριτσάκι μου ,πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα όμορφη Ζυγίνα και ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Γιατί έχει προειδοποίηση περιεχομένου?
    Χαπακώθηκε πάλι το google? χα,αχα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχα!!!! Εγώ το ζήτησα Γλυκιά Συμμορία μου.

    Επειδή δεν την παλεύω ,ώρες ώρες και θέλω να μιλήσω άσχημα ,είπα να μη γεμίσει το Ιατρικό Κέντρο με εγκεφαλικά επεισόδια!

    Ας πάρουμε τα μέτρα μας.

    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (Μπροστά στα μεγάλα πάθη ,ποιος μετράει τα λάθη?) αυτό κρατάω εγώ... Καλύτερα να χάσω για ένα λάθος, πάρά να χάσω ένα και μόνο πάθος.... (ε ρε γλέντια!) χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κρυσταλία μου ..για ΄σενα


    "Los años no perdonan: Τα χρόνια δε συγχωρούν
    Solo te ruego que me des :Μόνο σε ικετεύω να μου δώσεις
    Una noche de amor :Μια νύχτα έρωτα
    Solo pido una noche mas :Ζητώ μόνο μία νύχτα ακόμα"


    Ξέρεις εσύ...πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σ ευχαριστώ φιλενάδα!!! και εγώ για σένα:

    "Να πεθαίνεις από νοσταλγία, για κάτι που δε θα ζήσεις ποτέ" (από "Το Μετάξι" του Αλεσάντρο Μπαρίκο)

    Δεν... αντέχεται.... Μπαρίκο.

    γι αυτό, άκου την Ειρήνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. «Το κείμενο πάντα ξέρει. Είναι πιο μπροστά από αυτόν που γράφει», «Να εγκαταλείψουμε τη θέση ελέγχου πάνω στη γραφή», «Το κείμενο είναι διαφορετικό από την γραφή και διαφορετικό από τον συγγραφικό εαυτό», «Το να πράττεις γραφή σημαίνει ότι αλλάζεις τον κόσμο. Επιδράς θετικά ή αρνητικά. Έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις ζωές», «Η γραφή είναι επινόηση και στοχασμός». Χριστιάνα Λαμπρινίδη (Για τις επόμενες... ανατροπές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΩΩωω!!!!!! Με συγκινείς και το ξέρεις και για το παραπάνω σχόλιο σου.

    Έχει πάρει τη μορφή της η "ανατροπή " μου και μένει μόνο η δημοσίευσή της. Για σένα και για τον "εμπρηστή " που με ώθησε να κάνω πραγματικότητα όσα φοβόμουνα.

    Σας ευχαριστώ ιδιαιτέρως και τους δύο.

    Φιλιά γλυκά Κρυσταλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. και μεις μαζί σου!! φιλιααααααα (και μια λεπτομέρεια... μια φορά σε ένα ταξίδι μου στη Θεσσ..ήμουν 21 χρονών... γνώρισα τον ανηψιό του Βελουχιώτη. και μου λέει: ξέρεις τι σημαίνει το όνομά σου; Διάφανη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπερα Venus
    τελειο...
    κρατω κυριως το αισιοδοξο τελος: ... Μας προσμένουν κι όλα αυτά που δεν ήρθαν ακόμη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Laplace μου ,πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ,σωστά?

    Θέλει πολύ δύναμη και ευτυχώς εμένα μου τη δίνουν αγαπημένοι στίχοι.

    Φιλιά πολλά για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή